پسرم، تاج سرم، پسرم، تاج سرم،، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
دخترم،قند عسلم،دخترم،قند عسلم،، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

✿ علــــــی،دردانه ی بهشتی ✿

این روزا...

1393/12/18 13:49
252 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم خوبی؟

این روزا حال و هوای عیده و تو همش خوشحالی که زود عید بشه

-شب میگی بابایی؟اجازه

-بابایی گفت بلهآرام

-برام بچه دینامیت میخری؟تعجب

-منو باباییقه قهه

-پسرم از کجا اینا رو یاد گرفتی؟سوال

-از دوستای مدرسهخندونک

راستی پسرم 6 اسفند دندونت که لق شده بود در اومد البته من درآوردمشخندونکخیلی وقت بود لق شده بود ولی نمیافتاد به حدی که دندون جدیده از اون پشت کامل دراومده بود اون شب کاملا لق شده بودو یکم وصل بود به لثه ات که من آروم با دستمال برداشتم و اصلا نفهمیدی اینم عکسش

animated_tooth_being_brushed.gif (38326 bytes)

این کاردستی رو از روی مجله رشد درست کردی تخم مرغ خام برداشتی درست کردی

فقط چشماشو نمیدونم چرا کوچیک بزرگ کشیدیخنده

تو این عکس اگه گفتی چیکار میکنید؟؟؟؟

یه شب که خونه ی حاج مامان اینا بودیم شما  و راستین خیلی شلوغ میکردین و هیچ کس نمیتونست جلو دارتون باشه این عمووووووکوچیکه هم که خیلی شما رو دوست داره و شماهم خیلی گوش به فرمانش هستین بهتون گفت شارژتون تموم شده بیایید بخوابید اینجا تا یکم شارژبشید خندهشما هم باور کردید و رفتید سیخ خوابیدید تکون هم نمیخوریدخندونکعمو گفته بود اگه یکم تکون بخورید شارژتون هدر میره واسه همین اصلا سرتونم تکون نمیدادیدتو عکس کاملا معلومهچشمک

خلاصه اینجوری شد که اهل خونه یکم از دست شما دوتا به آرامش رسیدن

نفس های مامانبوس

این عکس هم برای دیروزه که آبجی ضحا بغلت بود و کلی ذوق میکردی

و در آخرحرفای مادرونه:

مرد کوچک مادر

فدای قدو بالایت

خوب به حرفهای مادرت گوش کن

حرفهایِ شاید تلخ و سنگینیست

اما باید از همین بچگی ات

برایت بگویم تا در آینده

اماده باشی برای مرد شدن

تو قرار است مرد خوبی شوی

مرد خوب بودن کار سختیست

اینکه قوی باشی اما مهربان

صدایت پر جذبه باشد اما نه بلند

اینکه باید گلیم خودت را از آب بکشی بیرون

و مهم تر اینکه باید تکیه گاه باشی

عزیز دل مادر

تکیه گاه بودن سخت ترین قسمت مردانگیست

اول از همه باید تکیه گاه خودت باشی

و بعد عشقت...

عشق چیز عجیبی نیست

حسی است مثل موقع هایی که صدایم میکنی : مادر

من میگویم : جان مادر

و به همین مقدسیست

عاشقی را کم کم خودم یادت می دهم

لابه لای حروف الفبا و اعداد

خودم عادتت می دهم به گفتن دوستت دارم

گل خریدن

قدم زدن

و غافل گیر کردن

پسرم

بزرگ شدن ، جدیست مثل همین بازیهای بچگی ات....

تمام عشقم در تو خلاصه میشود .........

تا ابد دوستت دارم

تو جان منی

جان مادر ...

...

...

پسندها (5)

نظرات (8)

مامانی علی(زینب)
18 اسفند 93 15:19
وای مردم از خنده حالا چقدر طول کشید تا شارژشن
˙·٠•●♥مامان علی♥●•٠·˙
پاسخ
سلام یه نیم ساعتی طول کشید
هانیه
19 اسفند 93 16:42
سلام عزیزم..ممنون از حضور گرمت... خیلی لطف داری وب توهم قشنگه خانومی... نزدیک عید نمی تونم زیاد سر بزنم من فعلا وقتشو ندارم آپ کنم وبلاگمو فقط میام نظراتو تایید می کنم چن دقیقه ای میرم.. نظر لطفته.. بازم ممنون از حضورت
˙·٠•●♥مامان علی♥●•٠·˙
پاسخ
سلام خواهش... چشماتون قشنگ میبینه
حرف دل
19 اسفند 93 16:45
سلام مامان جون علی جون خوبین؟ بهتون افتخار می کنم که از بچگی دنبال اصلاح و تربیت صحیحبچه هاتون هستین این وبلاگ مثل دفترچه خاطراتیه که مامانم برام مینوشت و الان با خوندنشون لذت میبرم.. علی جون قدر خانواده عزیزتو بدون... شما با افتخار لینک شدی مامانی جونم
˙·٠•●♥مامان علی♥●•٠·˙
پاسخ
سلام عزیز ممنون منم ب سرزمینم افتخار میکنم که دخترایی مثل تو داره نظر لطف شماست...
مامان مبینا
19 اسفند 93 19:59
چقد خندیدم از ترفند عمو کوچیکه خیلی باحال بودش ایشالله خدا نگه دار علی جونو ابجی ضحا باشه
˙·٠•●♥مامان علی♥●•٠·˙
پاسخ
سلام خیلی ممنون عزیزم حالا کجاشو دیدین یه ترفند هایی داره واسه رام کردنشون
عمووووووووو کوچیکه
21 اسفند 93 13:09
سلام آبجی خانوم.... خوبی؟ من اول راجع به اون متن بسیار زیبایی که بر ا علی نوشتید بگم... که فوق العاده بود... پر از احساس و زیبایی... انشالا علی قدر تک تک این جملات رو بدونه و از اینکه اینقدر مادر دوست داشتنی داره رو بفهمه... همیشه شاد باشید کنار خانواده اما راجع به شارژ کردن بچه هااااا! اینهابچه نیستن که زلزله 10 ریشتری ان... بعضی وقتا از ناچاری درست وقتی که به مر حله جنون می رسی از دست این بچه ها باید یه اقدامی بکنی دیگه....
˙·٠•●♥مامان علی♥●•٠·˙
پاسخ
سلام داداش گلم خواهش میکنم نظر لطف شماست... آقا ما تسلیم ... روش های شما عاااالی حرف نداره حتی منم گاهی از این روشها پیاده میکنم
مامان مبینا
26 اسفند 93 12:48
مامانی سلاااااااااااااااااااااام بچها خوبن؟ جلو جلو عیدتون مباااااااااااااااااااااارک ایشالله سال خوبی داشته باشین
˙·٠•●♥مامان علی♥●•٠·˙
پاسخ
سلام دوست خوبم سال نو شما هم مبارک ممنونم بهم سر زدی
مامانی علی(زینب)
28 اسفند 93 9:50
خانومی بهارتون مبارک التماس دعا انشااله بهترین ها در سال جدید نسیبتون بشه
˙·٠•●♥مامان علی♥●•٠·˙
پاسخ
سلام دوست خوبم همچنین محتاجیم به دعا...
آمنه
24 فروردین 94 0:53
ای جووووونم. خدا حفظشون کنه براتون.
˙·٠•●♥مامان علی♥●•٠·˙
پاسخ
خیلی ممنون انشاالله قسمت شما بزودی