پسرم، تاج سرم، پسرم، تاج سرم،، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
دخترم،قند عسلم،دخترم،قند عسلم،، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

✿ علــــــی،دردانه ی بهشتی ✿

بالاخره آبجی اومد

1393/7/21 13:20
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسته ی من  امروز ده روزه که آبجی به دنیا اومده و تو خیلی خوشحالی و اصلا حسودی نمیکنی و برعکس خیلی هم بهش علاقه داری خدارو شکر

اولین دیدار خواهر برادر تو بیمارستان سه ساعت بعد از به دنیا اومدن ضحا بود

بعداز اومدن از بیمارستان

 

الهی قربون دوتاتون بشه مامانی

 

پسندها (5)

نظرات (3)

خاله
5 دی 93 20:44
سلام چقدر نازه خدا حفظش کنه من برای خواهرزادم وبلاگ درست کردمع کسشو تو جشنواره فرستادم خبر نداشتم خیلی دیر اقدام کردم به هر کسی میگم بهش رای بده میگه قبلا تو وبلاگ به کس دیگه ای رای دادم ممنون میشم شما رای بدین کد عکسش 75 هست به شماره 1000891010مسیج کنی عکسشو ببینین اگه دوست داشتین بهش رای بدین ممنون میشم
آرش پسر ایرانی
11 دی 93 14:13
سلام به شما بزرگوار ممنون از حمایت خوب شما
عمووووووو کوچیکه
1 بهمن 93 20:42
داداش آبجی ضحا باید سبیل داشته باشه!!! الهی که همیشه کنار هم شاد باشن. یاد خودم و عمه ش افتادم. نمی دونید با چه سختی بزرگش کردم!!!