پسرم، تاج سرم، پسرم، تاج سرم،، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
دخترم،قند عسلم،دخترم،قند عسلم،، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

✿ علــــــی،دردانه ی بهشتی ✿

مامان جون دوستت دارم...

1393/10/29 21:12
248 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامان دیشب داشتم درس میخوندم که اومدی بهم شب بخیر بگی خودکار رو برداشتی بهم گفتی می خوام ستاره بکشم منم گفتم باشه ولی چند لحظه بعدتعجبتعجبتعجب

اینو دیدم:

همه ی خستگیم در رفت خیلی خوشحال شدم پسر گلم...برام پروانه کشیدی و ستاره البته من فکر کردم ستاره اس وقتی ازت پرسیدم گفتی:این از اوناییه که وقتی میخوان کسی رو نجات بدن میگیرن تا بپره روش...منو بگوقه قههقه قهه

نمیدونستم به خاطر پروانه و اون مامان نوشتن خوشگلت خوشحال باشم یا بخندم

بعد که رفتی خوابیدی صد بار خدا رو شکر کردم

پسندها (5)

نظرات (1)

محمد
29 دی 93 22:40
سلام با مطلب زیر بروزم ... یافته‌های این تحقیق نشان داد مراقبت و توجه‌های اولیه به کودک در ماه‌های اولیه زندگی از موفقیت آنها در بزرگسالی خبر می‌دهد ادامه مطلب ... به منم سر بزن.