پسرم، تاج سرم، پسرم، تاج سرم،، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
دخترم،قند عسلم،دخترم،قند عسلم،، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

✿ علــــــی،دردانه ی بهشتی ✿

عکسای سیاه سفید و برفکی نفس مامان بابا...

1394/1/23 15:03
523 بازدید
اشتراک گذاری

محبت سلام نفسم محبت

امروز میخوام چند تا از عکسای قبل از تولدت رو بزارم برات عکسایی که وقتی میدیدم لحظه شماری میکردم تا زودتر بیای بغلم تا روی ماهتو ببینم...

البته اصلش رو نگه داشتم ولی گفتم نکنه یه وقت گم کنم همینه که گفتم عکسشو بگیرم بزارم برات

----------------------------------------------------------------------------------

اولین سونوگرافی تو متاسفانه گم کردم مامانی...

این سونوگرافی19 هفتگیته

---------------------------------------------------------------------------

اینم سونوگرافی22 هفتگیت که فهمیدیم شما یه پسمل کاکل به سر هستیمحبت

---------------------------------------------------------------------------

اینم آخرین سونو برای 35 هفتگی که هفته چهلمش فرشته ی ما بدنیا اومد

------------------------------------------------------------------------

و آزمایشایی که تو تمام مدتی که تو دلم بودی انجام دادم

----------------------------------------------------------------

خیلی دوستت دارم گل یاسم

انشاالله همیشه تنت سالم باشه و لبت خندونمحبت

 

 

پسندها (8)

نظرات (0)