پسرم، تاج سرم، پسرم، تاج سرم،، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
دخترم،قند عسلم،دخترم،قند عسلم،، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

✿ علــــــی،دردانه ی بهشتی ✿

عاشقانه هایم...

1393/11/13 19:16
245 بازدید
اشتراک گذاری

ali-mahsaعاشقانه های من برای همسرمهربانم:

خوشحالم و هزاران بار خدارا شاکرم که تو را به من هدیه داده...

خوشحالم و به خودم میبالم که تورا به من داده

وچه لذت بخش است دوش به دوش تو قدم زدن

واز آن شیرین تر باتو همکلام شدن

عشقـــــــــــــــ،قلب کوچکم را ازخود بی خود کرده

چرا که تنها تورادر میان دیگران باور کرده

با عشقـــــــ،تو من تازه متولد شدم

 حال تو مرا لیلای خویش میپنداری

و من تو را مجنون عشقــــــــــــ،میپندارم

تو مرا برای قلب خود و من تورا برای قلب خود میدانم

و چه زیباست لحظه ی رسیدن به اوج خوشبختی

خالصانه و از ته قلبم میگویم که برای من معنای واقعی عشقــــــــ، با تو معنا شده...

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

FLOWER FOR FLOWER

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

02200000عاشقانه های من برای پسر گلم

علی من

به خاطر حضورت در کنار من

به خاطر حس مادرانه ای که تو به من بخشیدی

به خاطر روح لطیف و پاکت

به خاطر لبخند زیبای تو

به خاطر آفرینش تمام لحظه های نابم

سپاسگزارم

ممنونم که اجازه دادی مادر تو باشم

ممنونم که اجازه دادی با بوییدن تو احساس کنم توی بهشتم

ممنونم که شدی همه ی زندگی من...

دوستت دارم...

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (3)

نظرات (3)

مامانی علی(زینب)
17 بهمن 93 16:12
سلام چند روزی نبودم منم لینکتون میکنم حتمااااااااااااااااا
عمووووووووو کوچیکه
18 بهمن 93 1:02
its so great. It's very fantastic. I wish you best for you and your family.
مامان مبینا
18 بهمن 93 16:05
ایشالله روز ب روز خوشبختیتون بیشتر بشه وهیچ وقت خنده از لبتون نیفته عزیزم
˙·٠•●♥مامان علی♥●•٠·˙
پاسخ
انشاالله لب همه خندون باشه